111207

Skulle ha varit ledig idag. de känns inte som så. va vaken alldeles för länge igår. va grymt trött men va vaken ändå och gjorde absolut ingenting. sen klev jag upp klockan 6 och sorterade tvätt. klockan 7-12 hade jag tvättstuga. så jag satt där nere och spela bingo på mobilen.
Sen åkte jag in till stan och träffade Sara. Vi har gått runt i alla butiker i hela stockholm känns de som. Jag köpte lite smått o gott. Men INTE nånting av de jag skulle shoppa. som vanligt :P
När vi va klar med shoppingen så skulle vi käka. Jag står och tittar på personen bakom kassan och tycker mig känna igen personen. Sen föll poletten ner. De va söta Juliana. Hon va så söt, hon bjöd mig på maten och bad mig komma och hälsa på någon dag. De ska jag absolut göra.

Helgen börjar närma sig! Massa massa öl och drinkar. Med tanke på dom jag kommer umgås med och att salemmarschen är samma helg så vet jag att de blir kaos. Men jag gillar de ändå. Livet är som bäst just nu!  Finns bara en sak som skulle göra livet sjukt mycket bättre, de är att B skulle bestämma sig nu. De skulle sitta fint ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0