111219

1a dagen på min 6 veckorsperiod på grannavdelningen. Saknar verkligen min ordinarie arbetsplats. Men de har gått bra idag. Har pratat snusk med Jossan hela dagen. Så den har flytit på rätt bra.

Snart är de jul. Är så glad att jag jobbar julhelgen. Har bara ett dilema. sova på jobbet under julhelgen eller gå på krogen efter jobbet? Vännerna, ölen, och krogen vill att jag går ut. och vem vill egentligen att jag sover på jobbet? Nu förstår jag inte ens att jag tvekar.

Hade tänkt lämna blod nu i veckan. men de känns rätt meningslöst att tömma sig på en halvliter blod om de inte komemr kunna användas. har nog alldeles för lågt Hb. Har inte ätit mina piller, mens, näsblod som kommer varje kväll och lite blodprover.. Så blodcentralen får fortsätta skicka sina sms ett tag till :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0