26 december

Jag älskar verkligen mitt liv just nu. Lever precis så som jag vill leva! Så jävla skönt!
Slapp fira jul som jag försökt undvika i 2 år nu. Började 13 på julafton och åkte från jobbet 16 på juldagen. Efter 27 timmar där så åkte jag hem. Tog en dusch och fixade mig för att sedan dra till Täby och festa. Drack med underbara människor och hade skitkul! Sen ville dom vidare till Åkersberga, jag ville till stan så Kongo fick ställa upp och följa med mig in dit. Drog på Harry B James och stötte på Christoffer och sötaste Jolene. Hade asroligt med dom som vanligt. Vi kom på varför jag är på toa så länge. Jag står och hjälper alla fulla brudar på toan. Hur många stoppar fingrarna i halsen på någon annan för att dom ska spy? Eller hjälper någon dra ner trosorna innan dom ska kissa? Eller tar på dom skorna? De är sånt jag pysslar med! Sen drog vi vidare till Kellys och mötte upp svullo och wolf. De blev minst sagt väldigt intressant. Men de tänker jag inte skriva nånting om här ^^
Sen tryckte vi in oss i en bil och skulle till Patricia. Dom tyckte inte vi såg gay ut? Say what? När klockan börja bli 5 tar jag en taxi hem. Mosar ett rådjur och flyttar träd från vägen för att ta oss till Tullinge. När jag kliver in i porten så ville inte strömmen finnas och balansen fanns inte heller så jag ramlar ner i källaren och halvt dör! Låg där i några minuter innan jag kröp in. Vaknar grymt bakis i en kolsvart lägenhet med panik för mobilen är död och jag vet inte vad klockan är. Fifflar upp en tändare och letar mig ut. Springer upp till butiken för att se vad klockan är. Går hem, sminkar mig och tar bussen till jobbet. Helt galen kväll. Men så sjukt rolig. Kan bara föreställa mig hur nyår blir! Awsome! Näe, nu ska jag lägga mig i min mysiga sjukhussäng och spela på mobilen. Blir en natt här igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0