29 December

Nu har mitt festande börjat ge konsekvenser! Stora också!

Igår så åkte jag in till stan och åt middag med en vän. Va ganska trevligt.
Sen va jag barnvakt ett litet tag innan jag drog till en tjejkompis som va på Kellys.

Dricker en hel del drinkar och öl som vanligt. Sen när Kellys stängde så drog vi på efterfest. Blev en del shots och öl där med. Hade en jättre trevlig och bra kväll, lärde känna nya ansikten och hade jätte kul! Men hade en ond röst i bakhuvudet hela kvällen om att de kanske inte va så bra ändå. Och den onda rösten hade så rätt så rätt.

Vaknar hemma hos min tjejkompis. Klär på mig och smyger till bussen.

Sen kommer bomben!
En person som betyder väldigt mkt för mig uppskattade inte min partykväll och sa upp bekantskapen med mig. Han är den absolut snällaste jag lärt känna sen jag flyttade ner till Stockholm. Han är en manlig Madde. jag älskar honom. Men nu vill han inte prata mer för jag va med henne.
De roliga är att dom 2 är bästa vänner... och hon sa också upp bekantskapen, för att inte missta honom. helt sjukt. men ändå förstår jag. jag visste att de skulle bli såhär sekunden jag klev in på Kellys.
Nu måste jag börja planera om hela nyår eftersom vi hade planerat att vara med varandra då.. :(

Men men. Shit happends. Säger som Coffe. Finns inget som Öl inte kan fixa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0