Min 20-årsdag! :)


Coffe och Kongo

Haft bästa helgen på väldigt länge!
I fredags så va jag ut med några vänner men tog de halvlugnt. hade jobbat 15 timmar den dagen så jag va ganska trött.
Men i lördags så tog vi de inte lugnt för 5 öre! Åkte in och mötte upp Coffe utanför Kellys. Där inne väntade Kongo och typ 10 pers till. Drack en jävla massa öl. Kände att de vinglade lite väl mkt när jag köpte sista ölen där. tänkte att de kanska va dags att gå hem, kollade klockan 16.30. Så de va inte dags att gå hem! Så vi drog vidare till Gröne jägaren. Drack ett par groggar och öl innan vi drog till Söderkällaren. Efter ett tag så kom svullo och malin dit. minns inte när vi gick, minns medis och sen är vi helt plötsligt vid medusa. där blev de också en hel del drinkar och gud vet vad.

Hade så sjukt roligt hela kvällen. Skrattade så jag grät så många gånger. Har verkligen saknat Coffe.

När jag skulle dra hem så märker jag att jag inte har mobil, jacka eller väska. Hittar bankomatkortet i bhn och fixar en taxi. när jag nästan är hemma så kommer jag på att jag inte har några hemnycklar så de va bara att vända igen.

Jackan och mobilen lyckades hamna i Brandbergen hos en kompis. Så jag stack dit dagen efter och hämtade den. Va lagom spännande att åka till en plats man aldrig varit på utan mobil. Men Kongo stod som tur är och väntade på mig. Han hade glömt att ta med jackan så vi gick hem till Svullo för att hämta den. Svullo stackarn låg i fosterställning i soffan och mådde dåligt. Kollade lite på family guy innan jag och Kongo drog och tog en bira. Då får jag ett underbart sms "hej jag har din väska, ja hittade den i en gränd i Farsta". Blev överlycklig!

Så de tog mig 2 dagar att sopa upp efter min födelsedag! Men de vare värt!
Nu har jag äntligen mina hemnycklar och allt annat. hade även fått ett paket av okänd avsändare. Spännande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0