Alla hjärtans dag igår började helt åt hel...

Alla hjärtans dag igår började helt åt helvete. Åkte från mamma vid 9tiden. Stod ute och frös som ett as pga alla bussar och tåg som vägra komma. Klockan 12.30 va jag på skolan. Hade lektion till klockan 17. Helt död. Börja traska hem mot victor och när jag är nästan utanför så ringer han och säger att jag ska gå ner till centrum. Så de va bara att vända. Vi handlade massor och hyrde 2filmer. När vi kom hem så fick pojken bullar som jag bakat, medans jag lagade mat. De blev hemmagjord pizza. En med räkor och vitlök och en med salami och skinka. Dom blev as goda:) sen kollade vi på första filmen. Psalm 21. Blev en aning besviken då dom inte pratade norrländska, Men den va bra ändå. Sen tog vi en paus och victor kollade photoshop och annat skit och jag satt i soffan och uggla. Sen när vi skulle se den andra filmen blev jag grymt sur. Filmen verkade Hur bra som hellst, Men eftersom jag inte sovit nånting natten innan och klockan va typ 4 så somnade jag till hela tiden och fattade tillslut ingenting:( efter filmen gick jag och la mig och victor gjorde nånting annat. Sen skola igen. Nu är jag hemma hos mamma. Har precis gjort läxa. Jag är så duktig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0