Haha de är sjukt. Förut föredrog jag att s...

Haha de är sjukt. Förut föredrog jag att sova själv. Visst tyckte jag att de va mysigt att vakna med någon, Men de va pest att försöka somna med någon annan. Verkligen allt störde mig. Andetag, snarkningar, rörelser och jag avskydde när någon höll om mig. Kände mig fasthållen och ville helst snurra runt lite i sängen. Ville ha de kolsvart och knäpptyst. Nu däremot så kan jag inte sova själv överhuvudtaget. Måste ha tv:n på för att få ljud och ljus. Fast jag drar fortfarande täcket över huvudet för att dölja ljuden. Vill bara veta att de finns nånting här. Sen har jag filtar och täcken för att de ska bli lika varmt som att ha någon under täcket. Plus att jag har en kudde vid ryggen för att försöka inbilla mig själv att någon ligger där. Gjort allt för att försöka lura mig själv att jag sover med någon, Men Näe. De funkar inte.:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0