31 Januari - Ledsen


Nova
 


Usch vad jag kommer sakna dig. Du va så mysig. Du viffta alltid så mycke på svansen så du skakade hela rumpan. Och jag kommer sakna när du kommer och kryper ner under täcket på natten och värmer min mage. Och du ville alltid ligga trångt. Så satt man på soffan så letade du efter stället där de fanns minst med plats, sen tryckte du ner dig där:)  Och dina söta krymtningar som du gör när du är lite otålig. Som när Bright stannar eller vi tar för lång tid på oss när vi ska låsa dörren eller ta på oss skorna.
Och du slickade alltid i öronen så man fick gåshud. Man fick till och med gåshud när du slickade Bright i öronen, du slaffsade så mycket. 
Och du va så söt i dina rosa trosor med hängslen. Tror inte jag lyckades få någon bild på dig i dom. ska kolla lite senare.  


Bright



Kommer sakna dig med gubben. Ditt lilla slickmonster. Så fort man kom hem så anföll du fötterna och slickade på dom. Sen när man satt i soffan så kom du alltid upp i knät och mös. Och slickade sönder en. Och du va så söt när du alltid fick för dig att du är en liten hund och kan sitta på ryggstödet på soffan, men du va så tung så du mosa bara ner hela ryggstödet och hamna bakom istället. Du ville alltid va högst upp. Oavsett vad du skulle göra.
Du älskade verkligen fötter, men blev livrädd när man petade på dina. ifall du såg. Kollade du bort och man tog på dom så märkte du de inte. Du va så korkad :)
Du va så nyfiken så du följde efter en vart man än gick. Gick man på toa så ville du antingen följa med in eller så satt du utanför och väntade. Och va man ute och gick så va du Tvungen att kolla allt Nova nosade på. Oavsett om de va ointressant för dig så blev de intressant sekunden hon nosa på de.
Och du ville alltid ha uppmärksamhet. Klappade man Nova så kom du alltid och satte dig i knät eller så börja du prata.


Nu är jag helt ensam! Fan vad jag kommer sakna er bebisar! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0