110327 - Studentskivan

Om jag ska sammanfatta min studentskiva med ett ord så blir de ångest!

I onsdags så va jag på skolan för första gången på riktigt länge. Stressade igenom de jag skulle och försökte samla ihop allt jag hade missat för att nångång förhoppningsvis komma ikapp. När jag va klar på skolan så halvsprang jag hem. skulle duscha och sen ut för att leta efter en schysst klänning. Upptäckte att jag aldrig skulle hinna så jag letade fram nånting i garderoben. In i duschen, sminka mig, sen va de bara att fara. Hann inte göra nånting! Så jag va skitsur över att jag såg ut som sist jag sket. Sen så blev de inge bättre av att mannen jag skulle gå med va sen, men enligt han så va han "tidig". Vi skulle mötas i stan 30 minuter innan och han skulle visa vart de låg för jag visste inte. Yeah right. jag fick klara mig själv. sen kom han...inte i tid... Så då vart jag mer irriterad..  De resulterade sig i en jävla massa dricka.. jag lovade mig själv innan att inte blanda. skulle dricka typ vin till maten och sen håll mig till typ öl eller drinkar. pytt. Jag drack massa champagne, vitt vin, rött vin, tequila, whiskey, jäger, turkisk, mjölkdrinkar, nån äppeldrink, lite captain morgan och cola. Jag blanda typ allt. Och de kändes dagen efter kan jag lova.. Victor hade en tatueringstid och jag skola. inget blev av.. jag vakna med alla kläder på mig och fick ångest över att jag inte minns mer än halva kvällen. minns inte hur jag kom hem eller nånting. Och så bakis har jag inte varit på år! Va bakis när jag gick och la mig och va bakis på fredagen när jag klev upp och åkte på skolan.

Jag blev klassens nykomling. efter 1.5år är jag fortfarande en färsking.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0