Egentligen så gör jag konstiga val. Jag ha...

Egentligen så gör jag konstiga val. Jag har haft vissa personer i mitt liv som skulle ta en kula för min skull. Utan tvekan! Dom gör allt för att få vara min vän. Och dom har egentligen inte gjort nånting fel. Ändå vill jag inte ha dom i mitt liv för 5öre. Jag väljer bort dom som är bra, dom som alltid kommer finnas där, dom som aldrig skulle svika. Jag förstår inte varför? Varför är ni så rätt Men ändå så fel? Varför suckar jag stort när jag ser att ni gjort ett desperat försök att höra av er och kolla Hur de är med mig? Varför blir jag arg och blockerar och skäller? Förstår verkligen inte. Men skit samma. Jag väljer bort er av någon anledning! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0