Sitter och väntar på första tåget mot skol...

Sitter och väntar på första tåget mot skolan nu. Är grymt irriterad och trött. Satt halvdöd och smsade när jag märkte att jag va utstirrad. Jag tittar upp och möts av en blick av en man i 30-40 års åldern. Han ler mot mig och jag tittar bort. Han gör de flera gånger. Hans flickvän låter irriterad och säger nånting på ett språk jag inte förstår, innan hon går ut. Hon står utanför och stirrar argt på honom. Han bryr sig inte. Han fortsätter att stirra och le och syna hela mig. När tåget kom så började jag gå i samma färdriktning som tåget, Men såg att han gick bredvid så jag bytte håll. Han kom ändå ikapp mig på tåget och sätter sig mitt emot, även fast vagnen är helt tom. Han tittar, ler och slickar sig om läpparna. Jag blir äcklad. Nu skulle båda av. Hans flickvän gick framför honom. Han stannar upp, ler äckligt med halva munnen och synar mig. Jag säger irriterat "Vad är problemet?". Och han gör telefon tecknet och pekar först på mig och sen på sig själv. Wtf? De fick mig att börja fundera på Hur många gånger de hänt en själv. Alltså att sin egen pojkvän raggar på andra medans man själv är med. Usch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0