110511 - tååååg

Åkte med en klump i både halsen och i magen till Sundbyberg inatt.. Va inte kul kan jag lova!
Jag gick powerwalk ner till tåget. Mötte 2 killar och höll på att dö, dom halvsprang typ efter mig. dom ville ha tändare. men dom skrämde skiten ur mig innan dom lyckades få fram att de va de dom ville.
på tullingestation kommer nästa människa fram ur mörkret och frågar efter cigg. min puls va aaasss hög! Jag kände mitt hjärta i halsen. Kanske bör tilläggas att jag är sjukt mörkrädd?
På tåget va de lugnt. de satt bara en massa fyllon och sjöng och försökte ragga, men usch.. de va bara vidrigt. så jag bytte plats ett antal gånger.
på centralen så satte jag mig ner vid typ ingången. De kom förbi någon random och fråga om Märsta tåget åkt. Jag tittade upp och sa "ja de åkte för typ 2 minuter sen". Han sa tack och va påväg att gå när han vände sig om och fråga varför jag va ledsen.  svara bara att de inte angick honom sen gick jag därifrån och satte mig någon annanstans. Då kom de fram någon och undra om jag  sökte jobb för dom behövde en servitris på någon restaurang. Sen när jag satt på tåget så satt jag och smsade så jag missade min hållplats.. så jag fick gå ut och vänta i 30 minuter till tills nästa tåg kom. sämst! powerwalk hem och blev som vanligt stannad av äckligt fulla killar som bara pratar franska.. förstår inte vad grejen är med sundbyberg och franska killar. usch.. sen såg jag en katt. blev så glad. trodde de va min kisse. men jag han aldrig se eftersom någon sprang och jagade den. pucko..
Sen han jag inte mer än att lägga mig i sängen innan jag blev tvungen att duscha och göra mig i ordning för skolan.. woooho

tagga fredag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0