110524 - Tick tack

Tiden går verkligen fort fram just nu! Jag hinner inte med nånting. Gjort 5 inlämningar denhär veckan. är helt slut. och de kommer bara mer och mer. och tiden blir mindre och mindre. gaaaah!

På torsdag så är de övernattning på skolan. Vet inte om jag är taggad eller skeptisk. Många ska dygna. Vad kan man göra ett helt dygn på skolan som är värt att va vaken för? Hmm.








Igår va jag smart. Jag gjorde mina mackor på kvällen och la in i kylen. Sen på morgonen så klev Victor upp samtidigt som mig, så jag gjorde frukost åt honom. När jag skulle dela hans bröd så skar jag mig mitt i handen -.-' Lovade mig själv att inte hälsa på några nya människor idag eftersom jag inte ville ha andras människor basiller i mitt sår. Hade nog glömt bort de sekunden jag satte mig på tåget. För då kom en förtvivlad gubbe och fråga om jag hade en sån där mobiltelefon man kunde ringa ifrån. Han fick låna mobilen. Sen berättade han att han va från Norrland och va nere för att säga farväl till sin bror. Farbrorn hade nämligen cancer. Vad säger man till en random som kommer fram och säger med tårade ögon att han har cancer och kommer dö snart? Han pratade på om livet och frågade lite om mig. de visade sig att vi kom från samma ställe. så han börja prata jämska med mig. efter några minuter va vi framme. han kramade mig 2-3 gånger innan han släppte mig på perrongen. Jag vet inte alls om de va för han va tacksam över att han fick låna min mobil eller om de helt enkelt va för jag är så otroligt underbar? Vem vet ^^
Jag hade iaf nu fått en randoms människas basillusker i såret. Sen åker jag på skolan och tar på folk där. Sen är jag dum nog att sola solarium.. underbart att handen låg och friterades i mitt och alla andras svett i en halvtimme. kommer nog få nån sjukdom -.-


Jag tror jag fått basillskräck efter jag läst om allt skit  som finns i världen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0