Bra dag idag. Eller ja, den börja väl inge...

Bra dag idag. Eller ja, den börja väl inge bra. Blev lite sent igår så jag va skapligt trött imorse. Minns inte ens om jag han somna. Så jag mådde illa som fan av att jag va trött. Orkade inte sminka mig så jag drog på mig kläderna och gick bort mot tåget. Magen kurrade så jag svängde förbi hemköp och köpte en macka och en festis. Tog tåget mot centralen och typ 2minuter innan vi va framme så svimmar jag rakt in i killen framför. Satte mig ner på golvet sen, sen satte jag mig på den äckliga perongen på centralen också. Käkade min macka och drack min festis. Mådde fortfarande Bajs. Tåget stannade precis framför så jag behövde bara ta typ 2steg in. Sen svimma jag igen när jag klev av tåget i tullinge. Tog typ 20 pauser innan jag kom fram till bussen. Sen på skolan blev allt lugnt. Hade akutsjukvård,svenska sen sjukvård. Efter de så träffa jag markus för vi skulle in mot stan. Han skulle bara in och hämta sin jacka och då mötte jag Eray, han hade ångrat sig och ville också följa med. Och på bussen till flemingsberg så mötte vi Jaro, erik och erik som också skulle med. Så jag stack in till stan med grabbarna och gick på fotomuseum. Eller ja. MusSeJum. På första våningen var de bara nakna brudar! Jag och Eray räknade musar, nipples och utsåg vilka som va sexiga. På andra våningen var de typ byggnader, oljeplattformer och typ sopor (?), vi försökte se djupet i bilderna. De va kanske 100 tavlor. 35+ va på nakna brudar, 25 på brudar i underkläder, 1på en killrygg och lite rumpa och 1på en kille med 4kvinnobröst?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0