Konstig dag idag. Vakna och va allmänt as ...

Konstig dag idag. Vakna och va allmänt as förbannad! Gjorde mig i ordning för skolan och skulle kolla mitt schema för att se vilken sal jag skulle vara i. Då märkte jag att schemat jag tittat på dagen innan va gammalt och att jag redan missat mitt prov. Så jag blev ännu surare efter de. Nu va de x antal timmar till nästa lektion, så jag la mig på soffan för att sova. Helt plötsligt hade min dåliga dag blivit bra. Underbart! Jag bara låg och log. Sen har jag lyssnat på ljudet från Tatueringsmaskiner i ett par timmar innan de va dags att åka till sundbyberg och laga fetaostbiffar och tzatsiki som blev awsome! Och nu har jag precis gjort blåbär och hallon smoothies. Mums.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0