Sämst jävla dag. Vaknade alldeles för tidi...

Sämst jävla dag. Vaknade alldeles för tidigt. Sen vare bara att göra sig i ordning. Glömde tiden så de blev powerwalk till skolan. När jag väl va där så hade en annan klass nationella i vårat klassrum så jag sprang runt som en höna för att hitta. Precis när jag gett upp och satt mig ner så kommer min lärare. Gör provet om hjärnskada, fraktur och skottskada. Hade pluggat som fan på skottskador och latinska ord. Inget kom med. Kändes som de gick as dåligt. Men jag fick vg+, så jag får väl va nöjd. Nu hade iaf dagen blivit lite bättre. Sen så självklart så ska någon börja fitta sig så hela dagen blev förstörd. Sen fick Vi en lärarstudent som följde efter oss hela dagen och skrev upp exakt allt vi gjorde. Till och med vem som sa Vad när vi satt och skvallra. Sen har dagen bara gått utför. Blir bara sämre och sämre. Går och lägger mig snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0