fick min första 3dagars ledighet i helgen....

imag0253 (MMS)

fick min första 3dagars ledighet i helgen. tänkte att jag skulle ta de lugnt och vila upp mig. men så blev de ju inte! va hemma från jobbet vid 17 tiden. då ringde mobilen och då vare bara att packa ner skor och kläder och hoppa in i dushen och sen springa ut. då skulle jag till Nyköping. ont i magen hela resan. gick mellan 150-170 ner, och va livrädd. fanns inte ens lyse på bilen. väl nere så lämnades jag av på hotellet där jag kunde fixa mig. tog en taxi till klubben sen och börja pimpla drinkar och shots sen hem till hotellet. Han sova 1 timme innan vi blåste hem igen. Han hem, sova i 2 timmar sen vidare in till Tumba och kolla på film och äta sushi med rebekka och Patrik. efter de åkte jag till Värmdö och sen till skärholmen och träffa underbara lillasyster med bebismagen. nu är jag helt slut. skulle göra massor idag, men inget blev gjort :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0