Utekväll med I54



Kvällen började med middag på Koh Phangan. Så otroligt gott! Mums!
Sen gick vi vidare till Boulebar.
De gick lite segt i början. Men sen blev de lite mer drag efter några drinkar.
Vet inte riktigt vad man ska skriva om kvällen. känns som allt ligger lite under en sekretess.

"Madde, vad går du på för drogor? Du är alltid så glad. Även om du står inne hos en avliden patient så har du ett leende på läpparna, vad är hemligheten? Eller är de jag som får dig glad?"
"Jag tar inga drogor. Jag lever bara ett glatt och bra liv. Du då? Vad tar du för drogor?"
"Att prata med dig är drog nog. De får mig att sväva till 7e himlen."

Sen när boulebar stängde drog vi vidare till kvarnen.
Va 7 mil lång kö. Efter en djup suck kommer de fram en tjej och frågar vilka jag va där med och hur många vi var. Ofc så slapp vi kön och fick gå in på en gång.
Va ganksa bra drag där inne måste jag säga. De blev lite bråk, men de får man ta :)
Gick strax innan stängning till nattbussen. Den tog ju bara 2 timmar hem. inte okej. va inte roligt.
Sen när jag va hemma så starta jag mobilen som dog ganska tidigt under kvällen. Hade ett ton sms av sura människor. why? För jag inte festa med dom. även fast dom visste att jag va med jobbet. Fuck dom, alla visste vart jag skulle va, ville dom mig nått kunde dom ha kommit. sen kröp jag ner i sängen.
Bra kväll. måste göras om!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0