Dec. 07, 2012

vilken mardröms vecka!
måndag: helt slut efter helgen. betala räkningar och ringa samtal.
tisdag: besök på sjukhuset.
onsdag: Ångest! så sjukt mkt snö.. väckte baby 5, kollade ut genom fönstret och sprang raka vägen ner i sängen igen. kl.9 så vaknar jag. samma visa igen, sängen är rätt skön. sen vid 11 klev jag upp. skulle vara på sjukhuset som är 6minuter ifrån mig vid 12.30. så jag gick strax efter jag vaknade och var framme strax innan jag skulle vara där. Min fina kille var där och mötte upp mig.
sen när jag vaknade ur narkosen så ville jag absolut inte ut i kylan och ens försöka mig på kollektivtrafiken. nu skulle jag bara ligga i 1-2 timmar för observation. men när dom frågade om jag kände någon Mattias så klädde jag på mig och gick ifrån uppvaket ut till honom och sa att läkaren fick komma dit om han ville något.
jag har världens bästa pojkvän!
torsdag: helt orkeslös.
fredag: fredagen har inte ens börjat och jag vet att dehär kommer bli en dag då jag bara vill ligga i sängen. har inte sovit nånting inatt och min fina har haft mardrömmar. nu är han på jobbet och jag ligger själv i sängen och fryser och funderar på om han ljög för mig innan han gick. han sa nämligen "du är så fin" innan han gick. och mina ögon är svullna och fula

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0