Dec. 11, 2012



på vintern får jag alltid torra läppar och jag har råkat gapa lite förstort så jag har spruckit lite i mungipan. och då är cavilon min bästa vän. så jag har suttit och duttat cavilon på läppen hela natten. efter ett tag så fick jag höra att jag var väldigt sparsam med min klubba som bara smittade lite och sen la ner den igen. och nu har jag fått en underlig idé och undrar vad som skulle hända om jag stoppade den i munnen..
för dom som inte vet så är de cavilon jag håller vid munnen på bilden och när man strycker den över huden så lämnar den en liten gummifilm. undrar hur de skulle bli i munnen. nästan så de skulle va värt o testa såhär halv fem på natten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0