Dec. 11, 2012

För ett år sedan den här tiden var jag på Anchor och medusa med coffe, Kongo, svullo, Micke, Malin och några till. Var så sjukt full och hade så otroligt roligt. Träffade Malin för första gången den kvällen. har aldrig haft så kul med en tjej som jag inte känt innan. Och vem hade trott att jag lite senare skulle bli så sjukt kär i hennes bror och sen flytta ihop med honom? minns hur vi satt och pratade om Mathias och att de pirrade i min mage när jag tänkte på honom. och tänk att jag fortfarande känner de där pirret. de är underbart!

iår däremot så befinner jag mig på jobbet.. allt jag gör är att kolla på klockan och räkna ner hur länge de är kvar och blir besviken varje gång jag får ett sms och de inte är från Mathias. jag är lite ond och hoppas att han inte ska kunna sova och ringa mig ist. fast de bara är 2 timmar kvar tills jag ska ringa och väcka han. saknar att höra hans röst!

men jag tror faktiskt att den här dagen kommer bli raka motsatsen i jämförelse med förra året. då började de bra och slutade senare i katastrof. stod i skyhöga klackar, askort klänning, utan jacka, mobil och väska och visste inte hur jag skulle ta mig hem.
iår startar vi med att torka bajs på vuxna karlar och slutar förmodligen kvällen med samma sak. MEN där i mellan så ska jag vara med min fina pojkvän. kommer pussa sönder honom då han kommer hem. de bästa som finns är att spendera tid med honon <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0