tankar om nyår

Förra året den här tiden så hade jag redan köpt den perfekta nyårsklänningen med dom perfekta skorna till. och massor av smink och smycken. och inget av dom blev använt. 3dagar innan nyår så fick jag ett sms där de stod "sluta knega vi planerar att bli världsmästare ikväll. kellys typ nyss?". och jag kunde inte motstå erbjudandet och drog in till stan efter jobbet. Där började mitt nyårsfirande. kände mig så äcklig på nyår. hade festat konstant utan sömn i 3 dagar. jag övertalade alla att brandbergen skulle vara de perfekta stället att fira nyår. så vi drog på bolaget och laddade upp och drog dit. Hittade ett badkar så jag trasslade av mig kläderna som satt klistrade mot kroppen efter 3 dagar med body shots. tackade gud att jag hade planerat att sola solarium så jag hade extra trosor med mig. och när jag sen insåg att killen jag ville kyssa vid 12 slaget inte befann sig i närheten så gav jag upp. drog ett tequila race däckade ett tag och sen drog jag och en vän till klubben. på 12 slaget så satt vi på tåget. han utbrast "jaha, gott nytt år eller vad man säger" sen somnade jag och vaknade när vi va framme.

Men iår ska jag inte misslyckas. killen som jag så gärna ville kyssa förra året kan inte gömma sig iår. för jag SKA kyssa han på 12 slaget. och han ska gilla de också! de spelar ingen roll om jag är borta, hemma, full eller nykter. jag ska ha min kyss en gång för alla och de är allt som räknas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0