Världens bästa pojkvän!

Man vet att man har valt rätt kille när man sitter och pratar om klackskor och han säger "20cm är inte för höga, de är lagom".

Och nu är dom här skönheterna mina! Behöver jag säga att jag har världens bästa pojkvän som köpt så fina skor till mig? Han är verkligen den bästa killen man kan ha.
 
Invigde dom igår på krogen. Och dom är helt fantastiska. Man är både snygg och slampig på samma gång och man slipper blöta ner fötterna när man går i snön. och klacken funka perfekt som en brodd och dom kan även bli ett dödsfarligt vapen. jag menar, vem fan klarar av att bli trampad av någon med dom på sig?
 
Jag är överlycklig! Tack baby! <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0