2012-02-01

Jag vet inte om jag ska tycka synd om praktikanterna/eleverna som är på mitt jobb eller om jag ska känna mig lite som en hora :P
Har en tjej hos oss nu. Har träffat henne i 2 dagar och jag har redan lånat ut hela min kropp åt henne. Började med att hon fick låna min arm och ta ett blodprov. Hon gjorde de jättebra för att vara första gången.
Sen knäppte jag upp byxorna, la mig ner och visade halva muffen för henne För att hon skulle lära sig hur man gör med en bladderscan. dvs ultraljud på urinblåsan. Sen drog jag av mig tröjan för att hon skulle få testa att ta ett ekg. Tyckte så synd om henne. Först fara och pilla på mitt pubis och sen hålla på att ta på mina bröst. hon måste va skräckslagen, stackarn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0