2012-02-02

Jag måste bli bättre på att svara i telefon!
Svarar sällan om någon kompis ringer, förstår egentligen inte varför. För varje gång så blir de så bra?

Va ledig från jobbet igår. va så grymt skönt!
Vaknade först vid 7 på morgonen. och sen kunde jag somna om med gott samvete och sov sjukt länge! Sminkade mig lite snabbt och mötte upp en kompis inne i stan. Vi gick runt och pratade och käka middag. Va sjukt gott och så otroligt roligt. va säkert 2-3 månader sen jag träffade honom sist. Saknat honom ganska mycket. Men vi ses snart igen :)

Imorn blir de jobb som vanligt. efter de ska jag nog till klubben och härja lös :) Men har inte bestämt mig riktigt än. står mellan de, barnvakt, krogen eller filmkväll med en kompis. så vi får se imorn vad kvällen bjuder på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0