2012-02-04

Igår va en bra dag på jobbet. Min elev Linda fick jobba massor och vi bakade Äppelpaj till personalen. De är nog den enda gången som alla är inne i persolnalrummet samtidigt. Alla chefer, sjuksköterskor, undersköterskor och läkare. Jag borde baka oftare :)

Sen när jag väl va hemma så hade jag sån otroligt beslutsångest. Skulle jag haka på en kompis på krogen eller följa med en annan kompis på klubben? Hade så svårt att bestämma mig. Sen då jag väl bestämmt mig så kaskadspyr jag över hela badrummet. Så jävla äckligt. Hade inte mått dåligt eller nånting. Kollade tempen 36.4. kanske hade legat konstigt på soffan? Icke. Fortsätter spy helt utan förvarningar. mådde inte illa eller nått. Sen börja jag må riktigt dåligt. Volymen i öronen höjde och sänkte sig, jag såg suddigt och spydde på löpande band. kollade tempen 40.2
Aldrig mått så dåligt. fy fan.
Men nu börjar jag iaf må bättre. är nog glassen och chokladen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0