2012-02-10 till 2012-02-12 Strömsund

Va en helvetesresa upp! Hade bokat plats på tåget för att va säker på att slippa stå eller hamna med nån svettlurk. Jag hamnade först med 3 tjejer som va rätt sköna. sen klev dom av ganska snabbt och en gallskrikande adhd unge blev min nya kompis. hon klättrade och slickade på mig samtidigt som hon gallskrek mig i öronen. Och mammam gjorde ingenting. Eftersom tåg är äckliga och ungen hade slickat på mig efter att hon slickade på fönsterrutan så spritade jag händerna innan jag skulle äta. så tar mammam min sprit och slänger den. för hennes barn kan bli påverkat av ångorna. herregud!
Sen då jag va framme i Strömsund så gick jag och marcus och träffade David lite snabbt innan vi gick till Maria. Daniel ringde henne och sa att jag och marcus inte fick gå innan han kom så vi satt och väntade på honom medans Maria städade. Sen kom William och Daniel. Och daniel va lika snygg som vanligt och William lika skön som vanligt..
Förstår inte hur en sån liten plutt kan få ur sig kommentarerna som han lyckas fälla.

Sen gick jag och Marcus och åt mat. Vi gick til La Mareé för att jag skulle få mitt saknade salladsbord och tryffelsås! Åt pizza Black and white.så jäkla gott med riktigt pizza med riktig tryffelsås och inte brunsåeller rödvinsås. mums!

Sen bolaget och köpte 15 000 liter alkohol!!

Drog hem till marcus och gjorde oss i ordning, sen kom Robin och massa annat folk. Gud vad jag saknat honom! Blev så jäkla glad att han stannade längre i Strömsund så vi kunde ses! Ville bara krama ihjäl honom!
Sen blev vi cpfulla och ddrog på hörnet. Träffade massor av gammla kompisar! Bland annat Christer. saknat honom som tusan med!
När hörnet stängde så blev de efterfest hos mig o Marcus. Satt och pratade gamla minnen med christer. Vi kom överrens om att jag ska försöka komma upp när han suttit av sitt straff.
Sen sov vi.

Vaknade och gnuggade ögonen innan mötet med min far. Vi gick till La Mareé ännu en gång. Den här gånen blev de Toast skagen och black and white. blev tvungen att äta såsen igen. <3
Va kul att se pappa igen. Men de blev ett kort möte.
Sen bolaget och fylla på förrådet innan vi drog till Johannes och Errica på kaffe.

Efter kaffet så drog vi hem och knäckte några kalla med den legitimerade musjägaren Benny. Sen efter ett tag så droppar Johannes in. och sen kom Daniel :)
Sen drog vi till Ingo en snabbis och sen vidare till Sonny och sen hörnet. Som va smockfullt! Va en köttmarkand att gå in där- Alla drog i en. kille som tjej. killarna ville ligga och tjejerna vet jag inte vad dom ville. men dom smörade iallafall. Efter hörnet så hamnade jag i lite bråk sen drog vi till Mc Klubben. Hade grymt kul.
Sen när de va dags att dra hem o pojkarna började bli desperata och mer eller mindre tävlade med varandra. Hade en som stod och såg till att jag hade en full öl i min hand konstant. och en som tjatade på att jag kanske borde följa med hem, en som ville att jag skulle hjälpa honom få den bästa natten i sitt liv. en som bara ville skeda och prata minnen, en som ville på efterfest osv. Sen då jag sa hejdå till alla så utbröt paniken. alla pojkarna ville med i min taxi. tror vi tryckte in 10-15 pojkar i taxin. när jag klev av så försökte vi förklara att jag skulle hem o sova, jag va färdig för kvällen. ändå hoppade 5 av pojkarna ur taxin och försökte ändå. Stor suck.
Och min kära bror är så söt. Manne skulle sova där. och när han tog av sig tröjan så skrek han "skym dig, syrran är fan här", sen när vi lagt och och nästan somnat så fick vi strikta order om att vända oss med fötterna mot varandra. även fast vi inte ens pratade. tur att nån skyddar mig :)












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0