2012-02-18

Vilken dag!

gick o la mig vid 5 imorse. Vaknade 9, aspigg. men jag försökte tvinga mig själv att sova. och lyckades. vaknade 11 igen och gjorde mig i ordning för jobbet.
När jag kliver på bussen så hör jag små pojkfnitter och ett "tja". De va dom 2 pojkarna som suttit och raggat dom senaste månaderna. Dom är ganska snygga och ser ut att va i min ålder, men man märker att dom är yngre på beteendet. Efter en massa tissel o tassel så frågar en av dom vad jag heter och hur gammal jag är. De kommer fram att pojkarna är 15 och även fast jag inte va intresserad så kände jag mig som en pedofil som precis försökt lura in små barn i min svarta skåpbil med godis som lockbete.

När jag slår upp portarna till mitt jobb så kommer de fram en okänd kvinna som ser ovanligt glad ut av att se mig. Hon undra om de fanns något rum där man kunde sitta ostört. Jag visade henne ett rum och hon hämtar en vagn som de ligger ett skynke över. Hon ber mig följa med in o stänga dörren. MITT STÖRSTA MISSTAG EVER!!!!!! Jag lovar att kvinnan våldtog mina lungor! Jag hade fått en ny patient som jag skulle använda en maskin på och hon ville visa vad den gjorde och hur man använde den. Hon sätter en mask för mitt ansikte och håller fast den. Rätt vad de är så sprutar den in 10000000 liter luft så lungorna håller på att sprängas, sen suger den ut allt så man håller på att kvävas, sen sprutar den in massa luft igen så de gör ont. och så höll den på. De va de värsta jag varit med om!! FY FAN!

Imorn så kommer dagen börja med att jag är patient. de blir spännande. En kollega ska ta blodprov eftersom min läkare tyckte de va överkurs att han skulle göra de ifall jag ändå jobbar på sjukhus. elakt.

Och efter jobbet imorn så ska jag troligtvis hem till M. Om de är glada miner o inte sura.
Sen ska jag försöka få någon tvättid på dehär bygget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0