2012-02-20

Vart tar tiden vägen? Jag hinner inte med!
På torsdag så flyttar jag härifrån. Känns så bra ibland. går runt och fantiserar om hur de ser ut i nya lägenheten och 2 minuter senare så gråter jag hysteriskt. Tur att jag har såna bra människor runt omkring mig som stöttar mig när de behövs!


Träffade M igår. Fick 4 samtal om hjärtstopp i området medans jag va där. Jag hittade inte så jag kunde inte åka dit och göra någon hlr. Fick sån grym ångest över att jag inte kunde hjälpa till. Undra om han/hon överlevde.. Usch.

Carina, mitt lilla hjärta, tog blodprover på mig idag. Gick sådär måste jag säga. Alltså, att ta själva provet gick bra. men resultatet va sisådär. Men ska börja skärpa till mig nu så jag blir stabil. Blir nog bättre efter flytten. Hoppas jag.

Och mitt i kaoset så kommer de fram 3 killar efter jobbet. 2 meter höga och minst lika breda.. Dom ville berätta att DU va tillbaka... Varför just nu? Varför? Varför? varför? De har gått sjukt lång tid, varför komma nu?
Fanns inte mycket jag kunde göra åt saken. Tog en cigg och pratade lite med dom. och gick vidare. Samtidigt som jag ville skrika nej och lägga mig ner på backen och gråta så skrek en del av mig av glädje..

Och imorn så kommer Victors mamma och pappa för att inspektera hur de ser ut i mitt flytt kaos. Hur sjukt är inte de? Dom ska inspektera hur jag har de medans jag packar och anser att dom inte alls är ivägen och stör utan att de kan vara nödvändigt att klampa in där när jag är stressad, ledsen, frusterad osv. Vi har inget att säga varandra längre.. förstår verkligen inte. Sjuka människor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0