2012-01-23

Har varit ledig i en vecka från jobbet nu. Har varit rätt nice, men har inte vilat för 5 öre! Party all night long!

Sov hela måndagen eftersom jag jobbade kväll och natt. Sen på tisdag va de kaos o bråk o stök och vin, sen på Onsdag så hade vi gaynight och gick ut och beställde bara gaydrinkar. Och bartendern måste ha känns oss, vi fick 3 olika drinkar och de va våra favoriter! Jag fick en orgasm med vispadgrädde och körsbär. De kan inte bli bättre! Kongo fick rosa pantern och Coffe superman.
Sen testade vi alla möjliga drinkar. Testade Dry martini för första gången, de som va bra med drinken va oliverna, inget annat! fyy.

Coffe och Kongo drog på jobbet direkt efter festandet. Coffe full men kongo hade försökt sova så han va iaf bakis ;) Jag gick o la mig och vaknade till ångest Torsdagen.. Va seriös och gick och handlade kyckling ris och skulle göra currysås. Orkade dock bara stoppa in kycklingen i ugnen sen va jag trött på maten och åt en avokado ist.

FREDAG! Party!! Åker till systemet och fyller 2 kassor och väskan med cider, sprit och bajja päron. Drar hem till ett par kompisar och krökar järnet! 3 liter sprit, en jävla massa öl och cider senare så kommer 4 liter till. Jag känner verkligen att jag lever! Livet är underbart! Festar hela natten och hela dagen och hela natten igen! blev nog 30-40 timmar nonstop igen! Älskar de!!!!

Men nu är jag äntligen hemma och nykter. Ätit tacos och kollat på film och powernapat på soffan. Ska faktiskt bli skönt att få jobba imorn. Saknar mina 123 koppar kaffe. har bara druckit irish coffe sen sist jag jobbade. Och sen har jag massor att uppdatera mina kollegor om ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0