2012-01-28

Åkte in till stan efter jobbet i Torsdags och tog ett par öl med Plath, kongo och Malin. Va väldigt trevligt. Plath åkte hem strax efter tolv och vi fortsatte våran runda. Kom hem till Berga vid 7.30, Plath låg o sov och jag decka på soffan och Kongo drog på jobbet. Efter ett tag kliver Plath upp och jag gräver ner mig djupare i soffan i fosterställning. Sen försvinner han ett tag och kommer tillbaka med 4 påsar öl och en Pizza till mig innan han går på krogen. vid typ 15 tiden. Tänkte inte mer på de. Sen kommer jag på att min mobil är död och att jag inte har några nycklar till lägenheten. Gör de bästa av situationen och börjar städa. Diskar och tvättar åt dom.
Sen kom Popeye och gjorde mig sällskap. Kändes lite tryggare att ha någon där. Sen kom Coffe. Och då vare bara till att börja dricka på riktigt igen. Sen kom Plath hem o hämtade oss och vi drog iväg till någon av deras vänner, drack och badade bubbelpool. sov hemma hos Tomas innan jag drog till jobbet.

De va min helg. kortfattat :)

Imorn blir de massa jobb :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0