Bästa nyår någonsin!

Blir otroligt svårt att toppa nyår nästa år! Hade så sjukt roligt.

Dagen innan nyår så vaknade jag upp i Huddinge, bakis och trasig hos en kollega. hade en miljon missade samtal. Ringer upp ett nummer påväg till jobbet. fest på g. Så jag stressar mig igenom min arbetsdag och drar in till stan. Hade tänk att ta några bira och sen dra hem, sova och sen fixa mig inför nyårsaftonen. Men näe.
Drar in till stan och avverkar alla krogar som finns. Festar som aldrig förr! Ingen sömn alls. drar till andreas på morgonen i väntan på att systemet ska öppna. Sen shoppa loss där och dra till Brandbergen!
Va ensam brud med massor av mc killar. Kunde inte ha blivit bättre. Dricker galet mkt och har så otroligt roligt. Killarna försökte sig på någon mma/Jujutsu grej, sen fick jag va med och stypas. jag va grym som vanligt ;)

Sen skulle grabbars skjuta raketer medans jag satt och rökte. de slutade självklart med att jag fick en raket rakt på benet! Kändes inte alls okej. strumpbyxorna klarade sig med massa osynliga små hål. trodde de gick bra. tills jag såg mitt ben dagen efter. omg! såg helt fucked up ut!

När spriten tog slut i Brandbergen så drog jag och kongo och mötte upp lite andra vänner påMc-klubben. Drack otroligt mkt grogg där och blev cp-fulla.. va awsome. skrattade och hade kul hela kvällen.

Hoppas de blir feler såna här kvällar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0