Nov. 13, 2012

jag tror jag lider av storhetsvansinne eller något annat spännande. så fort nånting börjar gå bra så ska jag alltid överdriva. och inte lite heller!
satte mig vid datorn på jobbet för att glutta på lite kläder. Till min förtjusning så är ingen av sidorna spärrade och alla bilder visas, de är sällan datorn tillåter bilder. klickar runt lite och hör min prins röst eka i mitt huvud "klicka inte upp tusen sidor, datorn hänger sig". pytt, det här flöt på skit bra. Hittade massor av kläder och skor. men när jag klickade upp sida 11 så hände de något. en patient blev hungrig. så jag gjorde ett par mackor och satte mig igen. tänkte åter igen på de matte brukar säga och kollade igenom mina flikar, de blev 8 kvar som jag inte kunde klicka ner. kollade lite till och poff så hade jag 46 flikar och en dator som hängt sig och låter som den har ont. hoppas sidorna är kvar efter hon vilat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0