Mathias Äng <3

jag vet vad jag vill ha sagt, men orden räcker inte till så jag vet inte hur jag ska börja. Du har visat mig vad kärlek är. Jag har aldrig haft en sån fin, snäll och omtänksam kille som du. Även fast du är en nörd och sitter och raidar just nu så kan jag inte låta bli att le när jag kollar på dig. Dels för du gör så söta miner och dels för alla fjärilar jag får i magen då jag ser ditt vackra ansikte och vet att du är min. Det känns helt otroligt att du har valt att spendera ditt liv tillsammans med mig.

Jag funderar på att komma och störa dig i din raid just nu. jag vill att din blick möter min strax innan våra läppar trycks mot varandra. och jag vill dra mina fingrar genom ditt hår och se leendet som får mina ben att vika sig.

Jag älskar dig Mathias! Jag älskar dig så otroligt mycket. jag kan inte föreställa mig att leva ett liv utan dig. Du är mitt allt, min andra hälft, du är mitt livs kärlek. <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0