Apr. 14, 2013

är så sjukt trött. igår vaknade jag av att en kille står utanför porten och gallskriker på sin flickvän i telefon. sen då klockan ringde vid 5.00 så stod han kvar och skrek. trött som fan och smårädd går jag ut. killen går emot mig och skriker, så jag går fortare. från ingenstans så kommer 8 av hans kompisar runt hörnet. "jag kommer bli våldtagen och mördad" ekade i mitt huvud. men de gick bra. ingen gjorde mig nått. sen missade jag tåget. fick sitta ute i kylan i 30 minuter i väntan på nästa. tillslut kom tåget, tänkte försöka sova så jag drog på mig luvan och gjorde mig redo.. vi stannar efter 1 station för då skäll tåget tas ur trafik. ut och vänta på nästa. och inte nog med de, fick byta i Älvsjö, centralen och karlberg med. och i karlberg så kom de ingen buss så jag fick gå till st eriksplan och leta en buss där. sen då jag väl kom hem så var jag sur och trött. somnade nästan direkt efter maten och varje gång matte väckte mig så var jag sur och skällde på honon, även fast han inte gjorde fel. förlåt hjärtat. och idag känner jag mig lika trött. men jag ska iaf försöka vara snäll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0