Apr. 17, 2013

skämdes lite igår när jag klev av tåget och insåg att ingen spränger bara en person. de är slöseri. så jag började traska hem. då kommer de fram en kille med knallröda halvöppna ögon och tar tag i min jacka och frågar vart jag ska. de händer rätt ofta på kvällar så jag fortsatte att gå. han går efter. jag halvspringer, han halvspringer. sen kom en bil i full fart och sladdade in framför mig så han nästan körde på mig, han flög ut ur bilen och skiker "stanna". ska dom ta mig nu? killen som gick bakom mig springer, jag springer, bilen kör efter och kör nästan på mig igen. killen viker av och bilen efter honom. tårarna sprutar och när jag inte längre ser dom så ringer jag matte som möter mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0