Feb. 03, 2013



vaknade ovanligt tidigt igår. drack kaffe i lugn o ro och satt vid datorn och försökte få upp matte. Men han var trött. när jag varit vaken i 5 timmar så började jag känna mig rätt ensam. så jag tjatade på mitt hjärta att han skulle vakna. och då blev de stress. vi hade en halvtimme på oss att köpa en present till Wolf. på med kläder och ut i kylan. vi Hittade en present och gick hem och fortsatte ta de lungt tills de var dags och göra sig i ordning och åka till klubben för att fira honom. drack en massa öl, kollade lite på strippan och pratade med underbara människor. sen drog vi vidare till handen och träffade lite vänner där innan vi drog hem och mös ner oss i soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0