Feb. 05, 2013

om man vill ha ett husdjur som aldrig dör så måste väl ändå spindlar vara de perfekta djuret? för några veckor sedan så Hittade jag en spindel här hemma som jag strategiskt stängde in i en glasburk ist för att slå ihjäl. min man är nämligen sjukt rädd för spindlar och kan inte ens se dom på bild. så de här var perfekt för mig. jag bytte sedan till en liten liten caviarburk. visade matte som blev rädd och sen placerade jag burken vid vattenkranen i köket med ett leende på läpparna. Nu hade jag en liten burk full med makt! nu kunde jag bara slänga burken på honom eller hota att öppna den om han inte lyssnade. och idag kom matte med burkjäveln i handen och säger "den lever fortfarande... titta" och skakar burken... WTF!? varför lever den? ingen mat, inget vatten och inge luft. och varför i hela friden var han inte rädd? spindlar är ju min hållhake på han!? hur ska jag nu kunna muta åt mig de jag vill ha? -.- skitspindel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0