Jan. 18, 2013

suttit och pratat en massa strunt inatt. och tillslut så säger en "Madde, saknar inte du friheten?". hon menade att eftersom jag har pojkvän så är jag inte längre fri och kan göra vad jag vill. men hon har så fel. jag har aldrig kännt mig så fri och levande som nu. och jag kan göra exakt de jag själv vill när jag vill. det finns ingen som kan hindra mig från att göra de jag vill. jag har inget behov av att supa mig redlös varje helg och följa med random killar hem. varför skulle jag välja att vara full, bli bakis och ett One night stand framför en myskväll med massor av kärlek och lycka tillsammans med personen jag älskar? för mig är de första inte ens ett alternativ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0