Mar. 06, 2013

Är lite smått nervös för idag. De är första dagen som jag står helt på egna ben. hoppas att vi åtminstonde är 3 ikväll ifall jag skulle köra fast och behöver hjälp. men de blir nog bra.

igår gick jag med en sjuksköterska för att se hur dom jobbade. Blev inte så värst imponerad då jag upplever att de är mer stressigt att göra allt som undersköterskan gör. men de kanske var en otroligt lugn dag, vad vet jag :P Gick även på brandutbildningen som jag lyckats undvika i 2år. De var... nyttigt? nu kan jag iaf släcka bränder med 4 olika släckare och rädda brinnande dockor. har även lärt mig att man inte ska spela hjälte så länge man är på jobbet. brinner de så stänger man dörren, oavsett hur många som skriker efter hjälp där inne och ser dig rakt i ögonen. de räcker tydligen med 2 andetag i ett sjukhusrum som brinner så dör man.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0