Mar. 12, 2013

älskar när man sitter bredvid 2 som klagar på allt på tåget

tant 1: Min dotter är ju 14 dårå. och jag vet inte vad jag ska ta mig till. hon skolkar och jag tog mig tiden att ordna ett helg jobb inom äldreomsorgen och hon gick bara dit 1 gång.
tant 2: Näe? menar du de? vad otroligt otacksamt.
tant 1: Ah, jag vet. och hon har färgat håret svart och sminkar sig. jag blir nästan rädd. och jag tror hon fått mens, brukar hitta blodiga papper i hennes rum.
tant 2: men Fyy vad äckligt. sköter hon inte sin hygien? usch.
tant 1: jag vet ingenting längre. hur går de med din son?
tant 2: han har klippt av sig håret nu. han började spara i november. och håret räckte säkert till rumpan. och de tog minst 30 minuter att duscha bara håret.
tant 1: så han är äntligen kille igen?
tant 2: ja. från november tills nu så har de varit ett helvete..

bara jag som tycker att den 14åriga tjejen är helt normal som skolkar och inte tror att hon sitter på sitt rum och mensar ner papper, utan att hon skär sig?

eller någon som vill ha tips av denhär killen som sparat håret från rakat till rumpan på 4 månader?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0