21 juli

hatar denna dag. finns inget gott i den för fem öre. Ångesten har varit ständig inatt. har inte sovit något alls. för första gången på flera år så har jag suttit i timmar och bara skrivit och skrivit. orden tog aldrig slut. har skrivit om min fina pojkvän Mathias och saknaden efter fina Christian <3 allt som dykt upp i mitt huvud har hamnat på ett papper. kan fortfarande inte riktigt förstå att Christian är borta. känns som en sjuk dröm som jag snart vaknar upp ifrån. tror nog att min vakna natt gjorde mycket nytta också. har nog aldrig sprutat så mycket känslor kring mig. behövde få ur mig de.

Marcus kom ner hit till stockholm idag, tror han blir här i en vecka. ska försöka åka hem till Annelie & Björne och tända ett ljus på Christians grav. gud vad jag saknar dom! min andra familj. saknar att vara 13 och rida varje dag och bli jagad i hagen av Christian som alltid kastade bajs på mig och tvingade mig att mocka alla boxar själv för han skulle iväg. och som alltid kom hem och åt upp all min mat och sedan smög därifrån. saknar allt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0