Dundermarknaden 2014

Har nu kommit hem från Strömsund och dundermarkanden. Vädret var verkligen kanon! Vissa dagar var jag tvungen aatt gå med både hatt och paraply för att klara av att röra mig.
 
På onsadgen så gjorde vi absolut ingenting.  Resan upp gick inte som planerat eftersom ett tåg börjat brinna så vi fick åka ersättningsbuss från Ånge. Så när vi väl var framme i Strömsund så var jag så trött och less så mamma och jag gick till La Mareé för att äta god mat. Men det var så otroligt varmt så inte ens maten som jag längtat så otroligt mycket efter smakade gott. Träffade mormor och Markus. Sen gick vi hem.
 
Torsdagen-lördag.
Att solen aldrig går ner hade jag helt förträngt. Så Det blev inte mycket till nattsömn någon av dagarna. Men jag var lika pigg för de. Solen stekte o människor var glada (förutom Rasmus). Dagarna tillbringades till största delen med min mamma, rasmus och Markus. Och kvällarna tillbringades nere på hembygsgården. Har haft otroligt roligt och träffat så många vänner som jag saknat. Tyvärr så kommer de nog dröja ett tag innan jag åker upp nästa gång. (de tog en hel del energi). Speciellt den 15 timmar långa resan hem. 
 
Har inte hittat så mycket bilder ännu från dundermarknaden (jag måste bli bättre på att ta egna). Men om jag hittar någhra så slänger jag upp dom :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0